Müşteri Memnuniyeti

1. Lütfen Limasol Türk Kooperatif Bankası ile ilgili aşağıdaki konulardaki memnuniyet derecenizi belirtiniz.

Müşteri beklentilerine uygunluk
Müşterilerine gösterdiği ilgi
Maliyet-Hizmet kalitesi uygunluğu
Güvenilirlik
Piyasa bilgisi
2-Çalışmakta olduğunuz diğer bankalar ile karşılaştırdığınızda genel olarak Limasol Türk Kooperatif Bankası’dan memnuniyet dereceniz nedir?
3-Lütfen Limasol Türk Kooperatif Bankası’ın en çok beğendiğiniz özelliğini belirtiniz.
4- Lütfen Limasol Türk Kooperatif Bankası’nın en çok eleştirdiğiniz, geliştirmesi gerektiğini düşündüğünüz konu(lar) ile ilgili görüşlerinizi belirtiniz.
5-Limasol Türk Kooperatif Bankası’nı diğer şirketlere/kişilere tavsiye eder misiniz?
Cevabınız "Hayır" ise, lütfen nedenini belirtiniz.
6-Limasol Türk Kooperatif Bankası dışında, en çok çalıştığınız ilk üç bankanın ismini ve lütfen hangi sebep(ler)den dolayı bu bankalarla çalışmayı tercih ettiğinizi belirtiniz.
(a)

(b)

(c)
Tahsis edilen kredi limiti daha yüksek abc
Fiyatları daha uygun abc
Sundukları ürün ihtiyaçlarımı daha iyi karşılıyor abc
Daha iyi hizmet alıyorum abc
İşyerime yakın şube var abc
Diğer abc
Diğeri işaretlediyseniz lütfen açıklayınız.
Şubeniz

1-Şubenizle ilgili aşağıdaki konularda görüşlerinizi en iyi ifade eden açıklamalar hangileridir? (1:Memnun Değilim/2:Memnunum/3:Çok Memnunum)

Şube girişinde yönlendirme 123
Şube düzeni/ferahlığı/temizliği 123
Yeterli bekleme yerinin olması 123
Şube hakkında genel değerlendirmeniz 123

2-Şubenizde hizmet almadan önce ne kadar beklediniz/bekliyorsunuz?

5 dakikadan az 4. sorudan devam ediniz
5-10 dakika 3. sorudan devam ediniz.
10 dakikadan fazla 3. sorudan devam ediniz.
3-Sizi beklettiğimiz için özür diliyor muyuz? EvetHayır
4-Sizi sıcak karşılayıp güleryüzlü hizmet sunuyor muyuz?
EvetHayır
5-İhtiyaçlarınızı anlayıp doğru çözümler sunabiliyor muyuz?
EvetHayır
6-Her sorunuzu detaylı olarak ve anlaşılır bir biçimde cevaplandırabiliyor muyuz?EvetHayır

7-Lütfen Limasol Türk Kooperatif Bankası’nın aşağıda yer alan ürünleri ile ilgili size uygun olan seçenekleri belirtiniz.

Nakit Yönetimi (çek, havale, v.b.)
Elektronik Bankacılık
Dış Ticaret (ithalat/ihracat, akreditifler, v.b.)
Döviz İşlemleri
Krediler (kısa vadeli, uzun vadeli, v.b.)
Leasing
Yatırım Ürünleri (vadeli mevduat, fonlar, v.b.)

8-Kullanmakta olduğunuz ürünlerimizden memnuniyet derecenizi belirtiniz. Lütfen kullanmadığınız ürünlerimizle ilgili soruları boş bırakınız.

Nakit Yönetimi (çek, havale, v.b.)
Elektronik Bankacılık
Dış Ticaret (ithalat/ihracat, akreditifler, v.b.)
Döviz İşlemleri
Krediler (kısa vadeli, uzun vadeli, v.b.)
Leasing
Yatırım Ürünleri (vadeli mevduat, fonlar, v.b.)
Yatırım Ürünleri (vadeli mevduat, fonlar, v.b.)

9-Satış Yöneticilerimiz tarafından size sunulan hizmetin kalitesini aşağıdaki özellikler açısından nasıl değerlendirirsiniz?

Nezaket ve güleryüz
İhtiyaçlarınıza uygun çözümler bulabilmesi
LTKB’nın ürünleri hakkında verdiği bilgiler
Soru veya problemleriniz olduğunda aramanız gereken birim hakkında verdiği bilgiler
Sizi belirli aralıklarla arıyarak ihtiyaçlarınızı takip etmesi

11-Lütfen aşağıda belirtilen kredilendirme süreciyle ilgili konulardaki memnuniyet derecenizi belirtiniz.

İşlemlerin tamamlanması için harcanan süre
Tahsis edilen kredi limiti
Teminatların değerlendirilmesi
Nakit
İthalat/İhracat dökümanları
Çekler
Gayrimenkul
diger

Diğeri işaretlediyseniz lütfen açıklayınız.

12-Kredilendirme sürecinden memnun değilseniz lütfen nedenlerini açıklayınız.

13-Yukarıda belirtmiş oldugunuz cevaplarınıza eklemek istediklerinizi yazabilirsiniz. Hizmetlerimiz ve ürünlerimiz hakkında görüş ve önerilerinizi bize yazmanızdan mutluluk duyarız.