Giriş:
Limasol Türk Kooperatif Bankası, 1939 yılında Limasol’ da kurulmuş, her yönü ile benimsenen, başarıya ulaşma konusunda üstün gayret gösteren, bankacılık sektörüne öncülük eden bir kuruluştur. Bankamızın ürün ve hizmet çeşitliliğini, müşteri memnuniyeti esasıyla sağlayan, en değerli varlığımız; insan kaynağımızdır.Bankacılık mesleğini benimseyen, ileriye götüren, sürdürülebilir hizmet kalitesi ile bankamızı zenginleştiren insan kaynağına sahip olmak, bize gurur vermektedir. Bankamızda çalışanlarımıza dair yapılan çalışmaları ve bu çalışmalarda rol oynayan ekip arkadaşlarımızı, “İnsan Kaynakları” olarak tanımlamaktayız.
İnsan Kaynakları Fonksiyonunun Önemi:
Bankamızın stratejik hedefleri, kurum kültürü ve çalışan beklentileri doğrultusunda, tüm insan kaynakları süreçleri yürütülmektedir. Başta çalışan memnuniyeti ve motivasyonu olmak üzere, seçme- yerleştirme, eğitim ve gelişim, kariyer planlama, performans yönetimi, organizasyonel gelişim vb. süreçler, İnsan Kaynakları Bölümümüz tarafından gerçekleştirilmektedir. Bölüm yöneticileri ve şube müdürlerinin değerli görüşleri ve katkılarıyla, bankamızın uzun vadeli kazanımları olması hedeflenmektedir.Ekonomik, sosyal ve psikolojik ihtiyaçların karşılanması, mevcut yetkinliklerin maksimum seviyede kullanılabilir hale gelmesi ve aynı zamanda bireysel hedefler ile kurumsal hedeflerin örtüşmesi hedeflenmektedir. İnsan Kaynakları Bölümü, bankamızın stratejik iş ortağı olarak görev yapmaktadır.
İnsan Kaynakları Politikası:
Bankamızda odak noktamız; insandır. Öncelikle bankamız hedefleri, tüm çalışanlarımızla açık şekilde paylaşılmakta, aynı hedefe ilerleyen takım uyumu sağlanmaktadır. Amacımız, yetkinlik ve deneyimlerine uygun görevlerde, mutlu, verimli çalışanlarla yolumuza devam etmek, hedeflerimizi gerçekleştirmektir. İnsan Kaynakları Politikamızın Temel Esasları:
-
- Görev tanımlarının net olduğu organizasyonumuzda, iş için uygun çalışanın istihdamının sağlanması,
- Çalışan verimliliğinin, etkinliğinin ve motivasyonunun en üst seviyede tutulması,
- Her yıl yenilenen eğitim ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Eğitim Planının, yıl içinde gerçekleştirilmesi,
- Tüm çalışanlarımızın huzurlu ve mutlu çalışma ortamına sahip olmasının sağlanması,
- Çalışanlarımıza maddi ve manevi haklarını eksiksiz sunmak, sürekli iyileştirmek,
- Açık iletişim ortamı ile çalışan ve yönetici ilişkilerini geliştirmek,
- Çalışanlarımıza Yetenek Yönetimi ve Kariyer Yönetimi ile fırsatlar yaratmak.
Seçme- Yerleştirmenin Önemi:
Seçme- yerleştirme süreçlerimizde yol göstericilerimiz; görev tanımlarımız ve yetkinlik haritalarımızdır. Her görev için ihtiyaç duyulan genel nitelikler ve işin gereklilikleri tespit edilmiş olup, bankamızı temsil edebilecek, kurum kültürümüze uyum sağlayacak bireyleri istihdam etmeye özen göstermekteyiz. Alanında uzman, iş süreçlerine hakim ve bankamıza değer katacağını düşündüğümüz profesyoneller ile birlikte, bankacılık sektörü ile ilgili eğitim almış, kendisine bankacılık alanında kariyer hedefleyen gençlerimize de kapılarımızı açmaktayız. Bankamızın iş başvuru şartları;
- KKTC vatandaşı olmak,
- 18 yaşını tamamlamış olmak,
- En az lise ve dengi, tercihen Lisans mezunu olmak,
- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
- Temiz sicile sahip olmak (yüz kızartıcı suç işlememiş ve ahlaka aykırı hareket etmemiş olmak),
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak,
- Çalışmasına engel durumu olmadığını, sağlık kurul raporuyla kanıtlamak,
- Deneyimli adaylar için, alanında bilgi, beceri ve olumlu referanslara sahip olmaktır.
Yukarıdaki şartların tamamını taşıyan kişilerin, aşağıdaki müracaat formunu tamamlayarak, diploma fotokopisi ve 1 vesikalık fotoğraf ile, ik@limasolbank.com.tr mail adresine iletmeleri yeterli olacaktır. Tüm özgeçmişler, titizlikle incelenip, aday veritabanımızda kayıt altına alınmakta ve ihtiyaç doğrultusunda değerlendirilmektedir.