CARDPLUS HAKKINDA

CARDPLUS, dünyanın her yerinde geçen, uluslararası geçerliliğe sahip KKTC’nin ilk chipli MasterCard’tıdır. Hizmette sınır tanımayan Cardplus, Ek Kart verme olanağına da sahiptir. Böylece asıl kart sahibi müşterilerimize istediği kadar kişiye ek kart verme olanağını tanımaktadır.

Neden Cardplus ?

  • Chipli ve şifreli olmasından dolayı KKTC’nin en güvenilir kredi kartı
  • Kart sahibi müşterilerimize istediği kadar kişiye ek kart verme olanağı
  • Kazanılan PlusPuanlar sayesinde bedava alışveriş yapma olanağı
  • Yurtdışı için de geçerli olan ayrıcalıklı hizmetleri

 

Hemen Başvur

Limasol Bankası Kredi Kartı Cardplus Yine Bir İlki Kısa Sürede Hayata Geçirerek ATM’lerden İhtiyat Sandığı Destek Ödemeleri için SMS Kodu – Kimlik – Şifre ile ödeme uygulamasını sunarak çalışanların yanında olmaya devam ediyor.

SMS Plus Hizmeti

Daha kolay, daha hızlı hizmet için, Cardplus işlemleriniz tek SMS ile 7/24 cebinizde!

Öğrenmek istediğiniz kart bilgilerinin yanına kartınızın son 4 hanesini yazarak 5000 ’e gönderin. Bilgilerin anında cebine gelsin

Sıkça Sorulan Sorular

18 yaşını aşmış ve düzenli gelir sahibi herkes kredi kartına başvurabilir. Bunun dışında düzenli gelir sahibi olmayan ve yabancı uyruklu kişilerin kefil eşliğinde başvurmaları gerekmektedir.

Kart başvuru formunu doldurmanız  ve pasaportunuzun bir fotokopisi başvuru için yeterlidir. Gerekli durumlarda kefil için de ayni belgelerden herhangi birinin fotokopisi istenebilir.

Kredi kart başvurusunu Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm Şubelerimizden yapabilirsiniz.
Online kart basvuruşu yapmak için tıklayın.

Eksiksiz olarak doldurduğunuz, sözleşme bölümünü imzaladığınız ve ekinde gerekli belgelerle birlikte Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm Şubelerimizden birine bıraktığınız kredi kartı başvurunuz, en kısa sürede değerlendirilir.

Başvurunuzun sonucunu başvuru yaptığınız banka Şubemizden veya 444 5 000 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Yabancı uyruklular kimlik fotokopisi, oturma izni ve çalışma izninin bir fotokopisinin yanı sıra en az bir kefil ile başvuruda bulunabilirler.

Kredi kartınızın vadesi dolmadan 1 ay önce yeni kartınız basılarak en geç vade bitiminden 1 hafta önce banka şubenize teslim edilmektedir.

Cardplus üye bankalarımızdan kartınızı aldığınız bankadan “Ek Kart Başvuru Formu” doldurarak yapılabilir.
18 yaşını doldurmuş olan istediğiniz herkes için ek kart başvurusu yapabilirsiniz. 18 yaş altındakiler için ise ancak veli izin yazısı ile ek kart alabilirler.

Kartınıza bağlı ek kartlarda, hesap kesim tarihinde ek kart harcamaları asıl karta aktarılır. Bu nedenle ek karta bir ödeme yapılması gerekmez.
Ek kartı limitini, başvuru sırasında asıl kart sahibi belirlemektedir.

Şifre

Kredi kartınızın şifresi kart tesliminde subemizde görevli personel yardımıyla ilk kez sizin tarafınızdan oluşturulur.
Kart şifrenizi üye banka şubelerimizden veya ATM terminallerinden kolaylıkla değişebilirsiniz.

Kart şifrenizi unutmanız halinde üye banka şubelerimizden herhangi birine kimlik kartınızla başvurup yeniden şifre oluşturabilirsiniz.

Ödeme Ve Limit Bilgileri

Her ay düzenli olarak adresinize gönderilen, bir önceki hesap kesim tarihinizle son dönemdeki hesap kesim tarihiniz arasında yapmış olduğunuz harcama, limit, plus puan, borç ve ödeme bilgilerinin yer aldığı belgedir.

Limitinizin tekrar değerlendirilmesi için kartı veren bankanıza başvurmanız gerekmektedir.

Hesap özeti’niz, başvuru formunda bildirdiğiniz cep telefonu, faks numarası ve/veya e-mail adresine gönderilir. Formda belirtmemişseniz, Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm şubelerimizden veya 444 5 000 Müşteri Hizmetleri’nden bize ulaşıp bu talebinizi iletebilirsiniz.

Bankamıza başvurarak veya 444 5 000 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bu talebinizi iletebilirsiniz.

Kredi kartı ödemelerinizi Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm Şubelerimizden veya diğer üye banka subelerinden, ATM terminallerimizden veya otomatik ödeme talimatı ile yapabilirsiniz

Kredi kartı borcunuzun tamamının veya asgarisinin son ödeme tarihinde hesabınızdan alınması için bankamıza talimat verebilirsiniz.

Faiz Ve Ücretler

Son ödeme tarihinde toplam borcunuzdan daha az bir tutar ödemeniz durumunda işletilecek aylık net faiz oranıdır.
Son ödeme tarihine kadar minimum ödeme tutarı ya da daha fazla ödeme yapılması halinde kalan borca sonraki ödeme tarihine ya da ödeme yoksa sonraki hesap kesim tarihine kadar faiz işletilecektir. Son ödeme tarihinde yaptığınız alışveriş borcunuzun tamamını ödediğiniz taktirde herhangi bir faiz uygulanmaz. Nakit avansa ise günlük faiz uygulanır.

Kartınızla yaptığınız her bir nakit çekme işlemi başına alınacak olan ücrettir.

Yapmış olduğunuz harcama ve nakit çekme işlemlerinizin kartınıza tahsis edilen limiti aşması halinde işletilecek olan faiz oranıdır. Limit aşım faizi limiti aşan tutarın %3’üdür
BSİV, Banka sigorta işlemleri vergisidir.

Güvenlik

444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya site üzerinden kayıp/çalıntı bildirimi yapmanız gerekir. Bu bildirimi yaptığınız tarihten sonra kartınız kullanıma kapatılacaktır. Yeni kartınız en kısa zaman içerisinde basılıp tarafınıza bilgi verilecektir.

Kredi kartınızın sadece numarası kullanılarak internet veya telefon ile alışverişe kapatmak için 444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bu talebinizi iletebilirsiniz.

Yapmış olduğunuz harcama ve nakit çekme işlemlerinizin kartınıza tahsis edilen limiti aşması halinde işletilecek olan faiz oranıdır. Limit aşım faizi limiti aşan tutarın %3’üdür
BSİV, Banka sigorta işlemleri vergisidir.

Kredi kartınızda size ait olmadığını düşündüğünüz bir harcama varsa itirazlarınızı 444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iletebilirsiniz.

Puanlar

KKTC’de ve yurtdışında yaptığınız tüm harcamalarınızda Plus Puan kazanırsınız. Cardplus ortağı olan firmalarda ise, gerek taksitli, gerekse tek ödemeli alışverişlerde daha da çok Plus Puan kazanırsınız. Kazandığınız her 1 Plus Puan 1 TL’ye eşittir.

Biriken bonusunuzu, dilediğiniz zaman dilediğiniz Cardplus üye işyerlerinde BEDAVA alışveriş için kullanabilirsiniz.

Üye İşyerleri

Cardplus üye bankalarımızdan biriyle çalışıyorsanız, hesaplarınızın olduğu şubeye giderek bu talebinizi iletmeniz ve “POS başvuru formu”nu doldurmanız yeterlidir.
İlk defa Cardplus ile çalışacaksanız tercih ettiğiniz üye bankalarımızdan size en yakın şubesine gitmeniz gerekmektedir. Aşağıdaki belgeleri temin ederek “POS başvuru formu”nu doldurmanız halinde gerekli değerlendirme yapılarak sonuç tarafınıza bidirilecektir.
• Vergi levhası,
• Onay Belgesi,
• Ortakların kimlik fotokopileri,
• Yükümlü Kayıt Belgesi.

444 5 000 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kullandığınız POS makinesindeki arızayı bildirip, arıza için telefondan yardım alabilirsiniz. Daha büyük problemler için ise arıza kaydınız alındıktan en geç 24 saat içerisinde teknik servisimiz tarafından arıza giderilmektedir.

POS makinesinde kullanılan slipleri Cardplus üye banka şubelerinden veya 444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’nden talep edebilirsiniz.

Sanal POS, internet’te alışveriş yaptıran işyerlerinin kredi kartından tahsilat yapabilmelerini sağlayan bir POS yazılımıdır. Bir siteden alışveriş yapan müşteri, kredi kartı bilgisini sitenin formuna girdikten sonra, bu bilgiler internet üzerinden güvenli bir şekilde bankaya ulaşır ve provizyon alınır. Bu yazılım provizyonun güvenli bir şekilde alınmasını sağlar, yani internet üzerinden transfer edilen bilgilerin 3. şahısların ellerine geçmesini önlemek için kullanılan SSL şifreleme tekniğine uyumlu çalışmaktadır. Cardplus siteden alışveriş yapan kişilerin yaptığı, daha önce provizyonu alınmış işlemlerin alışveriş tutarlarını kredi kartı limitlerinden düşerek üye işyerinin banka hesabına geçirilmesini sağlar.

Cardplus Talep Formu