Kredi kartı başvurusunda kimler bulunabilir?
18 yaşını aşmış ve düzenli gelir sahibi herkes kredi kartına başvurabilir. Bunun dışında düzenli gelir sahibi olmayan ve yabancı uyruklu kişilerin kefil eşliğinde başvurmaları gerekmektedir.
Kredi kartı başvurusu için hangi belgeler gereklidir?
Kart başvuru formunu doldurmanız, kimlik kartı, sürüş ehliyeti veya pasaportunuzun bir fotokopisi başvuru için yeterlidir. Gerekli durumlarda kefil için de ayni belgelerden herhangi birinin fotokopisi istenebilir.
Kredi kart başvurusunu nereden yapabilirim?
Kredi kart başvurusunu Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm Şubelerimizden yapabilirsiniz.
Online kart basvurusu yapmak için tıklayın.
Kredi kartı başvuru değerlendirme süresi ne kadardır?
Eksiksiz olarak doldurduğunuz, sözleşme bölümünü imzaladığınız ve ekinde gerekli belgelerle birlikte Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm Şubelerimizden birine bıraktığınız kredi kartı başvurunuz, en kısa sürede değerlendirilir.
Başvurumun sonucunu nasıl öğrenebilirim?
Başvurunuzun sonucunu başvuru yaptığınız banka Şubemizden veya 444 5 000 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan öğrenebilirsiniz.
Yabancı uyrukluların kredi kartına başvurması için hangi belgeler gerekir?
Yabancı uyruklular kimlik fotokopisi, oturma izni ve çalışma izninin bir fotokopisinin yanı sıra en az bir kefil ile başvuruda bulunabilirler.
Kredi kartının vadesi dolduğunda tekrar başvuru yapılması gerekiyor mu?
Kredi kartınızın vadesi dolmadan 1 ay önce yeni kartınız basılarak en geç vade bitiminden 1 hafta önce banka şubenize teslim edilmektedir.
Ek Kart başvurularını nerelerden yapabilirim ve Kimler için ek kart başvurusu yapabilirim?
Cardplus üye bankalarımızdan kartınızı aldığınız bankadan “Ek Kart Başvuru Formu” doldurarak yapılabilir.
18 yaşını doldurmuş olan istediğiniz herkes için ek kart başvurusu yapabilirsiniz. 18 yaş altındakiler için ise ancak veli izin yazısı ile ek kart alabilirler.
Ek kartımın ödemelerini nasıl yapacağım ve Ek kartımın limiti nasıl belirlenecek?
Kartınıza bağlı ek kartlarda, hesap kesim tarihinde ek kart harcamaları asıl karta aktarılır. Bu nedenle ek karta bir ödeme yapılması gerekmez.
Ek kartı limitini, başvuru sırasında asıl kart sahibi belirlemektedir.
Şifre
Kredi kartıma nasıl şifre alacağım ve Kart şifremi nasıl değiştirebilirim?
Kredi kartınızın şifresi kart tesliminde subemizde görevli personel yardımıyla ilk kez sizin tarafınızdan oluşturulur.
Kart şifrenizi üye banka şubelerimizden veya ATM terminallerinden kolaylıkla değişebilirsiniz.
Kart şifremi unuttum, nasıl öğrenebilirim?
Kart şifrenizi unutmanız halinde üye banka şubelerimizden herhangi birine kimlik kartınızla başvurup yeniden şifre oluşturabilirsiniz.
Ödeme Ve Limit Bilgileri
Hesap özeti nedir?
Her ay düzenli olarak adresinize gönderilen, bir önceki hesap kesim tarihinizle son dönemdeki hesap kesim tarihiniz arasında yapmış olduğunuz harcama, limit, plus puan, borç ve ödeme bilgilerinin yer aldığı belgedir.
Kredi kartımın limiti nasıl artırabilirim?
Limitinizin tekrar değerlendirilmesi için kartı veren bankanıza başvurmanız gerekmektedir.
Hesap özetim sms, faks veya e-mail ile gönderilebilir mi?
Hesap özeti’niz, başvuru formunda bildirdiğiniz cep telefonu, faks numarası ve/veya e-mail adresine gönderilir. Formda belirtmemişseniz, Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm şubelerimizden veya 444 5 000 Müşteri Hizmetleri’nden bize ulaşıp bu talebinizi iletebilirsiniz.
Hesap kesim tarihimi nasıl değiştirebilirim?
Bankamıza başvurarak veya 444 5 000 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bu talebinizi iletebilirsiniz.
Kredi kartı ödemelerimi nerelerden yapabilirim?
Kredi kartı ödemelerinizi Limasol Türk Kooperatif Bankası tüm Şubelerimizden veya diğer üye banka subelerinden, ATM terminallerimizden veya otomatik ödeme talimatı ile yapabilirsiniz
Kredi kartı ödemelerimi nasıl otomatik olarak ödeyebilirim?
Kredi kartı borcunuzun tamamının veya asgarisinin son ödeme tarihinde hesabınızdan alınması için bankamıza talimat verebilirsiniz.
Faiz Ve Ücretler
Gecikme Faizi Nedir ve Faiz nasıl hesaplanır??
Son ödeme tarihinde toplam borcunuzdan daha az bir tutar ödemeniz durumunda işletilecek aylık net faiz oranıdır.
Son ödeme tarihine kadar minimum ödeme tutarı ya da daha fazla ödeme yapılması halinde kalan borca sonraki ödeme tarihine ya da ödeme yoksa sonraki hesap kesim tarihine kadar faiz işletilecektir. Son ödeme tarihinde yaptığınız alışveriş borcunuzun tamamını ödediğiniz taktirde herhangi bir faiz uygulanmaz. Nakit avansa ise günlük faiz uygulanır.
Nakit Çekim Ücreti Nedir?
Kartınızla yaptığınız her bir nakit çekme işlemi başına alınacak olan ücrettir.
Limit Aşım Faizi ve BSİV Nedir?
Yapmış olduğunuz harcama ve nakit çekme işlemlerinizin kartınıza tahsis edilen limiti aşması halinde işletilecek olan faiz oranıdır. Limit aşım faizi limiti aşan tutarın %3’üdür
BSİV, Banka sigorta işlemleri vergisidir.
Güvenlik
Kredi kartımın kaybolması veya çalınması durumunda ne yapmam gerekir?
444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya site üzerinden kayıp/çalıntı bildirimi yapmanız gerekir. Bu bildirimi yaptığınız tarihten sonra kartınız kullanıma kapatılacaktır. Yeni kartınız en kısa zaman içerisinde basılıp tarafınıza bilgi verilecektir.
Kartımı mail order’a (internet ve telefon ile alışverişe) nasıl kapatabilirim?
Kredi kartınızın sadece numarası kullanılarak internet veya telefon ile alışverişe kapatmak için 444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bu talebinizi iletebilirsiniz.
Harcama İtirazıHesap özetimde bana ait olmadığını düşündüğüm bir harcama varsa nasıl itiraz ederim?
Kredi kartınızda size ait olmadığını düşündüğünüz bir harcama varsa itirazlarınızı 444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iletebilirsiniz.
Puanlar
Nasıl puan kazanılır?
KKTC’de ve yurtdışında yaptığınız tüm harcamalarınızda Plus Puan kazanırsınız. Cardplus ortağı olan firmalarda ise, gerek taksitli, gerekse tek ödemeli alışverişlerde daha da çok Plus Puan kazanırsınız. Kazandığınız her 1 Plus Puan 1 TL’ye eşittir.
Biriktirdiğim puanları nasıl harcarım?
Biriken bonusunuzu, dilediğiniz zaman dilediğiniz Cardplus üye işyerlerinde BEDAVA alışveriş için kullanabilirsiniz.
Uye İşyerleri
Cardplus üye bankalarımızdan biriyle çalışıyorsanız, hesaplarınızın olduğu şubeye giderek bu talebinizi iletmeniz ve “POS başvuru formu”nu doldurmanız yeterlidir.
İlk defa Cardplus ile çalışacaksanız tercih ettiğiniz üye bankalarımızdan size en yakın şubesine gitmeniz gerekmektedir. Aşağıdaki belgeleri temin ederek “POS başvuru formu”nu doldurmanız halinde gerekli değerlendirme yapılarak sonuç tarafınıza bidirilecektir.
• Vergi levhası,
• Onay Belgesi,
• Ortakların kimlik fotokopileri,
• Yükümlü Kayıt Belgesi.
POS makinesi arızalandıgında ne yapmamız gerekiyor?
444 5 000 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kullandığınız POS makinesindeki arızayı bildirip, arıza için telefondan yardım alabilirsiniz. Daha büyük problemler için ise arıza kaydınız alındıktan en geç 24 saat içerisinde teknik servisimiz tarafından arıza giderilmektedir.
POS makinesi için kullandığım slipleri nereden alabilirim?
POS makinesinde kullanılan slipleri Cardplus üye banka şubelerinden veya 444 5 000 numaralı Müşteri Hizmetleri’nden talep edebilirsiniz.
Sanal POS Nedir?
Sanal POS, internet’te alışveriş yaptıran işyerlerinin kredi kartından tahsilat yapabilmelerini sağlayan bir POS yazılımıdır. Bir siteden alışveriş yapan müşteri, kredi kartı bilgisini sitenin formuna girdikten sonra, bu bilgiler internet üzerinden güvenli bir şekilde bankaya ulaşır ve provizyon alınır. Bu yazılım provizyonun güvenli bir şekilde alınmasını sağlar, yani internet üzerinden transfer edilen bilgilerin 3. şahısların ellerine geçmesini önlemek için kullanılan SSL şifreleme tekniğine uyumlu çalışmaktadır. Cardplus siteden alışveriş yapan kişilerin yaptığı, daha önce provizyonu alınmış işlemlerin alışveriş tutarlarını kredi kartı limitlerinden düşerek üye işyerinin banka hesabına geçirilmesini sağlar.