Anasayfa İletişim Facebook Twitter LinkedIn
Sıkça Sorulan Sorula...
 
Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular
“Öde faturanı, akıllıca kullan zamanı”
 
 
Üye İşyeri olmak için ne yapmak gerekmektedir?
Üye İşyeri olabilmeniz için öncelikle en yakın Şubemize başvurmanız gerekmektedir.Başvurunuzla birlikte yetkililerimiz sizinle iletişime geçerek size detaylı bilgiler verecek ve daha sonraki sürecin sağlıklı olarak geçilebilmesi için gerekli yönlendirmeleri yapacaklardır.
 
Üye İşyeri aday sürecimi nasıl başlatabilirim?
Üye İşyeri adaylık sürecini başvuru formu doldurarak başlatabilirsiniz. Bu formdaki bilgiler elimize geçtikten sonra geri kalan süreçlerin detayları hakkında size adım adım bilgi verilecek ve yönlendirileceksiniz.
 
Adaylık sürecinde hazırlamam gereken belgeler nelerdir?
Hızlı Fatura Ödeme Noktaları’nın bayisi olmanız için teslim etmeniz gereken evraklar ile ilgili belgeler şunlardır:
 
Şahıslar için;        
         • Yükümlü kayıt belgesi 
         • Ticari ünvan belgesi (varsa)
         • Kimlik kartı fotokopisi
         • Hesap yazısı (şube ve müşteri onaylı)
 
Şirketler için;       
        • Şirket kuruluş belgesi
        • Onay belgesi
        • Ana sözleşme tüzük
        • Şirket kararı
        • Yükümlü kayıt belgesi
        • Kimlik kartı fotokopisi (Direktörlerin)
        • Hesap yazısı (şube ve müşteri onaylı)

Üye İşyeri Kurulumu için tahmini süre ne kadardır?
KKTC’de bulunduğunuz yer ve malzemelerin mevcut stok durumları ve yetkililerimizin işyüküne bağlı olmakla beraber bütün işlemlerin tamamlanması çok kısa bir sürede yapılacaktır.Bu süre boyunca Üye İşyeri personelimiz sizin işlemlerinizin hızlandırılması konusunda size destek verecektir.
 
Hızlı Fatura Ödeme Noktaları’nın diğer firmalardan farklılığı nedir? Hızlı Fatura Ödeme Noktaları, sektöründe öncü bir kuruluş olup hem teknolojik altyapısı hem de kurumsal özellikleri ile bayilerine maksimum kar ve müşterilerine bütünleşik hizmet anlayışı ile rahatlık sağlama çabası içerisindedir. Bu konuda sürekli yeni fikirler üretilmekte ve daha önce mümkün olmayan hizmetler kullanıma açılmaktadır. Ödeme işlemleri (elektrik, su, telefon gibi), abonelikler, belediye su - emlak vb. biribirinden farklı görünen ve her birisi büyük yatırımlar gerektiren birçok iş türü, Hızlı Fatura Ödeme Noktaları'nın sağladığı yaratıcı fikirler, bilgi işlem teknolojisi ve özel şekilde tasarlanmış kurumsal yapısı ile mümkün hale gelmektedir.
 
Üye İşyeri haklarını 3. şahıslara devretmek mümkün müdür?
İlke olarak bayilik haklarınızı 3. şahıslara devretmeniz mümkündür. Ancak devri alacak kişi ve kuruluşların Hızlı Fatura Ödeme Noktaları’nın belirlediği şartları sağlaması zorunluluğu vardır. Ayrıca devir işleminin tamamlanabilmesi için Hızlı Fatura Ödeme Noktaları’nın Üye İşyerleriyle yaptığı anlaşmaların yenilenmesi gerekmektedir.
 
Lokasyonun teknik donanımını siz mi kuruyorsunuz?
Hızlı Fatura Ödeme Noktaları, bayilik hizmetlerinin devreye geçmesi sürecinde donanım ve yazılımın kurulması aşamalarında hızlı ve etkin bir destek sağlamaktadır.
 
Üye İşyeri olmak için teminat bedeli talep ediyor musunuz?
Üye İşyeri işlemleriniz başladıktan sonraki aşamalarda sizlere detaylarıyla bildirilecektir.
 
Yapılan her işlem için bayilerin kazançları ne kadardır?
Üye İşyeri işlemleriniz başladıktan sonraki aşamalarda sizlere detaylarıyla bildirilecektir.
 
Nasıl bir program kullanarak hizmet vereceğim?  
Hızlı Fatura Ödeme Noktaları, teknolojinin bütün imkânlarını siz ve müşterilerinizin hizmetine sunmaktadır. Yazılımımız tümüyle web tabanlı olup hizmet almaya hazır hale gelmesi ve güncellenmesi son derece kolaydır. Cihazlarınız kurulup gerekli ayarlamalar yapıldıktan sonra size programa erişim yetkilendirilmesi yapılacak ve erişim bilgileri ile programı çalıştırarak haftanın 7 günü 24 saat hizmet vermeniz mümkün olacaktır.
 
“Öde faturanı, akıllıca kullan zamanı”